Wracam z programem płaski brzuch w 60 dni! Z pewnych prywatnych powodów nie został on dokończony dlatego jeszcze przed świętami i nowym rokiem postanowiłem wrócić do cyklu i dokończyć działa.

Pamiętajcie, że tylko systematyczna praca jest w stanie przynieść pożądany efekt! Przy mięśniach brzucha nie możecie też zapomnieć o CARDIO, o którym tak często piszę. Mięśnie brzucha nawet jak będą mocne i często trenowane nie pojawią się jeżeli będziemy mieli dużo tkanki tłuszczowej, dlatego spalajcie ją bieganiem, rowerkiem, skakanką czy setką innych form treningu cardio

WEJDŹ I ĆWICZ LEVEL 4!

Bez tytułu

 Każdy level powinien trwać 10 dni (2 dni trening – 1 dzień przerwa) – będzie tych leveli 6 – nie zapominajcie robić zdjęć bo wtedy naprawdę można zobaczyć efekty i pochwalić się nim potem!

Trzymam za Was kciuki i życzę Wam na nadchodzące święta wszystkiego co najlepsze, aby ten czas dla Was był chwilą odpoczynku i rodzinnych spotkań. Radości i miłości – bo tylko wtedy życie ma sens oraz chodź trochę aktywności fizycznej  🙂

Całuje :*

10460120_1074578182594695_9008463977962865179_n